zérus.

2010.01.11. 21:12

nulla látogató. biztos el voltak foglalva tegnap. a mait meg még nem tudom. :X

már megint eszembe jutott egy csomó olyan dolog, amit azóta sajnos elfelejtettem. :D komolyan, még egy törött kancsó is többet ér... XD nah.

megvettem annak a buzinak a könyvét. szörnyen érdekes. o.O nagyonnagyon. alig bírom letenni. elképesztőő. akákmi mond akármit, én akkoris elismerem valamilyen szinten a munkásságát. jó, az tény, hogy olyan tenyérbemászóan gusztustalan az egész megjelenése, de a könyve az kurvajó. ennyi. :D

a hétvégém igencsak jó volt. találkoztam Lillával véletlenül és Hagymával direkt. az Embört már nem is említem, mert ő alap. :) hozzátartozik a kis életemhez nagyonnagyonnagyon.. és ezt még akármeddig folytathantnám ezt a nagyonozást. és olyan rövid volt most vele ez a hétvége.. :S hüpp.. kis büdös dögöm.. o.O <3

holnap pedig kemény napom lesz. 6, azaz hat darab informatika órát köll helyettesítni. a jó benne a dogaíratás, a rossz a taknyos társaság. kilencedikesek. hurrá. :D ötödik órában lesz egy "lyukam" ahogy arrafelé mondják. :D vagy lukam? :D mindegy. minden esetre igzi lesz. már nem is félek az ilyesmitől, az a durva. pedig régebben hogy be voltam mindig tojva. :D szégyen. :D

amúgy meg mindenféle dolgok vannak a fejembe. :D hogy menni kéne fürdeni. jujjajj. és hiányzik az a kis muci. -.- azt meg majd felírom egy cetlire, hogy mégis mik azok a gondolatok, amikkel kapcsolatban azon agyalok, hogy be kéne ide írni, de mindig elfelejtem mire ide jutok. pölö hogy alkotói válságban szenvedek. már elég régóta. na igen.. jól mondta Hagyma.. a szerelmes egyedeknek nincs idejük saját magukkal foglalkozni.. pedig jajj dehogynincs! :D

 

LukBuk.

<3

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: bélus.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr121664707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása