nyűgségek és nyivákságok

2010.02.11. 18:50

gyümölcstea sokmézzel és sokcukorral, és gránátalma. ez a ma esti menü. persze szigorúan vacsora után. :D ami akár uzsonnának is beillene. amennyiben az időpontot vesszük figyelembe. még most is korán lenne, ha eklezdeném.. :D (fél hét.) más nincs.
jade mégis. azon agyaltam tegnap, meg ma is egy kicsit, hogy nem szívesen lennék takarítónő a főnököm irodájában. azt a nyafogást meg kifogásolást amit levágot tegnap! csak mert ott ült a helyemen. az ÉN HELYEMEN! én meg ki voltam szorítva megint. jaés elkezdi, hogy koszos a monitor. mondom pedig azt le szokta néha törölni a takarító néni. aztán meg: koszos a billentyűzet. mondom mi van akkor? a többi is koszos.. XD erre nem szól semmit. aztán: mi van ezzel az egérrel? nem működik rendesen.. XD erre má nem tudtam mit mondani. :D ráadásul a korlátot is letöröltette a takarító nénikkel, mert az is retkes volt. mert ne legyen már olyan, mert a szülők majd mit fognak szólni? :D elképesztő, hogy ilyeneket észre vesz.. :D mondjuk én meg elég disznó vagyok ebből a szempontból, mert a hátsó asztalon már múlt hét óta ott vannak a kapucsínóspohárnyomok, és ma is beleragadtam.. :D mondjuk arról már ne is beszéljek, hogy nem feltétlenül az én dolgom lenne hogy letöröljem. :P de én igazán nem akarok kicseszni a takarítónénimmel. :D én koszban is elvagyok. :P legalábbis a számítógépen lévő por egyáltalán nem zavar. a padlót meg szép tisztára szokta törölni. :) csak szegénykémnek nem sokáig lesz már ilyen jó dolga ott nálam, mert áthelyezik pont a tanári részlegre. és a főnököm irodáját is ő fogja takarítani. szíváss..-.-

u.i.: utálom, hogy nem működik az "y"-om megfeleleően.. meg lehet, hogy már az agyam se. :D szégyen. -.-

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: nincs

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr341750168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása