ok.ozat

2011.02.23. 21:37

még csak szerda van, és még csak egy hete dolgozom, de már most alig várom, hogy végre kitehessem a lábam ebből a mókuskerékből, ami még be sem indult igazán, és tekereghessek egy nagyot az Embörrel pesten, és egy napig (vagy másfélig) ne kelljen semmire se gondolnom, csak arra, hogy jaj merre dőljek lustaságomban, meg milyen kecsuapulcsit vegyek..^^
amint ezt már megírtam anno, ha az embernek nincs munkája, akkor az a baj, ha van, akkor meg az a baj. jelenleg az utóbbi az esedékes. :P
mondjuk biztos azért van mindez, mert igencsak sűrű hetem volt a mai napot kivéve.. hétfőn meló után vezetés, onnan este nyolc után értem haza, kedden fogorvos volt a délutáni program, és már akkor adtam magamnak néhány szabad órát az aerobik kihagyása miatt. de holnap már nem fogom kihagyni. még ha kemény lesz se. grrr. -.-
jah, ma nem mentem sehova, hanem itt folyatom a szemem a gép előtt. izgi mi? :D
pénteken meg ovis banzáj lesz, aztán meg repülök az Embörhöz, amennyiben szárnyakat fog növeszteni a busz. ha nem, akkor meg így jártam. XD
szóval ezért nem írok mostanság. :)

(avagy beleugrottam, mint Snoopy a kávéba...)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: nyáh.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr312686195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása