lenni,.....

2012.07.19. 15:57

kiszámíthatatlan* vagyok.
köszönök mindent! :)
de tényleg mindent.. ami eddig vanma.
persze olyan is van amit szívesen elfelejtenék.
meg olyan is, amit még húúúúznék. :)
alapjában véve ma boldog voltam.
és azon gondolkoztam, hogy mi a boldogság.
vagyis hogy miért vagyok boldog.
hogy az emberek miért is lehetnek boldogok.
de nem jutottam még túl messzire..-.- :D
az ember azért lehet boldog, ha beteljesül az a valami amit az adott naptól vár. és azért is lehet boldog, ha olyan nem várt dolog történik, ami boldoggá teszi. asszem fölösleges tovább gondolkodni. :P
ki is mondta azt, hogy ha nagyon sokat gondolkodok, akkor nagyon okos leszek, és nagyon okosnak lenni nagyon rossz? (vagy valami ilyesmit)
hogy én, az nem biztos. :P

*beszámíthatatlan

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr314666472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása