ain't it funny?

2012.09.30. 20:21

mostanában sokszor úgy érzem magam, mintha egy kibaszott buborékban élnék. erre Lilla közölte tegnap, hogy eddig is abban éltem.. ebben csak az a zavaró, hogy már nekem is feltűnik. olyan, mintha csak véletlenül ragadtam volna itt, és teljesen elvesztettem volna a realitás talaját a lábam alól. próbálok levetkőzni mindent, közben meg mintha leperegnének rólam a történések. a buborék felemelkedett, és csak lebeg. most már kezdenek visszatérni a gondolataim, nem érzem magamban az űrt, mint Micimackó. habár ez is ellentmondásos, mert nem tudom hogy mi van. minden csak felszínes. a tegnap estét is olyan nehezen érzékeltem, pedig régen kaptam már ekkora mennyiségű szeretetet. :) avagy olyan szinten sikerült magam szétcsapni, hogy Lill még ma is jókat röhögött azon, ahogy leestem tegnap a színpadról... -.- :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: off

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr544812149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása