under.

2012.12.30. 22:12

nem is tudom. annyi minden kavargott a fejemben ma úgy egész nap, de a lustaság lassan kiöl belőlem minden gondolatot. furcsa ez a film amit nem is nézünk végig, a könyveknek is el szoktam olvasni a végét csak hogy mire számítsunk, van amikor rohadtul nem tudok meg belőle semmit. ebből sem fogok, M.-nek már megint igaza volt hogy börtönbe fog a végén kerülni. mármint nem ő. :D azon gondolkoztam, hogy nekem voltak-e az idén bűneim, meg hogy mit fogadnék meg a jövő évre, ha olyan fogadalomtevős balfasz lennék. talán azt, hogy megpróbálok kevésbé önző lenni, ennél a kevésnél is kevesebbet dohányozni, és még annál is kevesebbet inni. :X lehet hogy majd még valami eszembe jut, de most nem. formálódunk, a körülmények pedig mindig változnak, hiába is mantrázom. ma megint össze-vissza csapongtam, komolyan mintha párhuzamos idősíkok lennének, én meg csak kapcsolgatnék közöttük egy távirányítóval, hogy éppen melyiket is szeretném. sokszor nem is én irányítok. sőt, lehet hogy sohasem. kíváncsi vagyok hogy mi lesz jövőre, szerintem ugyanez mint most. úgy kell csinálni, hogy mindig egy kicsit jobb legyen, és a végén elérjünk a nirvánába. najó, nem mondtam semmit. :X hamarosan újra hörpölöm a kávét hajnal hatkor és késő délben, isteni nyugalommal várva.. olyan mintha be lennék, de nem vagyok be, ez már egy harmadik dimenzióó. :X

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: over

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr424988460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása