szalonta.hó.

2013.02.26. 18:17

mit érdemel az a bűnös, aki... majdnem elalszik a gép előtt délután ötkor, miközben az inetrentbeállításokkal küzd? (a változatosság kedvéért már megint sikertelenül-.-)
komolyra fordítva a szót: mit érdemel az a bűnös, aki képes meginni a kib*szott fél adag joghurtomat úgy, hogy még csak a flakont sem dobja ki, hanem azért hagy egy kicsit az alján mutatóba (amit amúgyis kidobok ha már beleivott hogy rohadjon ki a bele..-.-)??? váromazötleteket.-.-
a mai napon viszont csodával határos módon még EZ sem tudott kibillenteni a lelki nyugalmamból, mint ahogy az sem, hogy már megint ment a f*szkodás, avagy kivételesen most M.-et küldték el távmunkára Á.-val és engem hagytak ott majd' egész napra a seggemen egyedül; az sem hogy T.-nek már megint ázott kutyaszaga volt; az sem hogy érdemben még csak egy félig elejtett mondatocskát sem tudtam beszélni azzal akivel már napok óta szeretnék; és az sem, hogy amikor A. ma bejött délután, csípőből közölte hogy sürgősen nyissam ki az ablakokat mert kib*szott büdös van (mintha csak otthon lennénk..:D); mint ahogy F. folyamatos vonulása és átható "kanszaga" sem. sőt jelenleg még amiatt sem vagyok ideges hogy nincs net, majdlesz. Kutya néniről nem is beszélve, aki ma végre vissza tért a nemtomhánynapigtartó "betegségéből". pedig már úgy megszoktam hogy nem hallani az ugatást. :D tudtam én, hogy különleges nap lesz ez a mai. :D
jaj igen. meg akartam nézni a PEÁ-s videókat, de hát nincs net. :D ezt csak azért mondom, mert ébredés után hajnali fél ötkor (miközben a telihóód épp a pofámba világított) azon agyaltam, hogy a pea az mit is jelent angolul. először arra tippeltem hogy pisit, de neeeem (mert az a red hot chili szám ment a fejemben, hogy I'm a little pea, de aztán rájöttem hogy az sem pisi XD), aztán a peanut jutott eszembe, és ott örültem magamnak néhány percig hogy akkor MOGYORÓ! de neeeeeem, végül eszembe jutott hogy borsó. akarom mondani EGY szem borsó. így már csak egy kérdésem maradt: mi köze a peának a borsóhoz? :D
a nap felismerése pedig: rájöttem, hogy mit énekelnek a Quimby 'az egyik ember' című számának utolsó valamelyik sorában, amit eddig soha nem sikerült megértenem, pedig már annyiszor meghallgattam. és egy kicsit sokkoló volt -pedig tudhattam volna hogy így lesz- és erre olyan fejet vágtam percekig, hogy a szemben ülők akár azt is hihették hogy rájuk fintorgok. pedignem. :D pedig akár rájuk is fintoroghattam volna éppen. :D
és a legszebb az egészben hogy a mai napnak még mindig nincs vége, estére végre aerobikra is elmegyek, igaz ott nem szokott történni semmi extraordinary azon túl, hogy a nyelvünk a földön lóg. :D dáccll. :X

"ha túl sok a citrom a teában az a baj, ha túl sok a méz akkor meg az a baj.."(Bölga)

u.i.: HA-HA! igaz, hogy kis segítséggel, de MEGCSINÁLTAM!!!^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr855106923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása