mélyrepülés.

2013.05.10. 16:33

Agyfélteke-bajnokság.. a mai nap ragadós, beleragadtam egy másik dimenzióba, az irodalmiba és a politikaiba, kibaszott jó volt végre olyan ember szövegelését hallgatni a rádióban aki kimondta azokat a dolgokat amik alapvetően engem is foglalkoztatnak, de nem tudom és soha nem is beszéltem meg ezeket senkivel, mert nagyon kevés hasonló lelkületű emberrel találkozom, ráadásul velük is csak ritkán és keveset.-.- szóval ma munka közben teljesen máshol jártam és roppant mód élveztem hogy nem a szokásos kis gondolatmorzsáimmal györtődöm, hanem van mire másra figyelni. katarziss. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr285293997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása