k.arcocska.

2013.10.12. 18:34

Zseniális teknős, levelezünk. mindjárt bekerülök alfa-állapotba, és akkor onnan majd szebben jönnek elő a gondolatok, borban az igazság! mondtam én ezt mindig, tudtam én, csak nem mertem kinyilatkoztatni még M.-nek sem, pedig neki majdnem, hogy hogyan jönnek elő a gondolatok. egészen úgy látom, hogy beállok a sorba, innen is ő jut eszembe, amikor mondta, hogy miért nem adok ki könyvet. de hát nincs nekem annyi versem, egy válogatásba talán beleférnék. innen üzenem a Grecsónak, hogy maradjon csak a novella meg a tárcaírásnál, mert ennél a versnél még én is jobbat tudok. és most nagyon bátor voltam. :) kergetőcskézünk, megtaláltam már a kedvencemet, szerelmes vers lehet, mi más? egy néni azt mondta ma nekem, hogy én színésznő vagyok? én meg csak nevettem ott legbelül nagyon, annyi látszódott belőle hogy csak pislogok kifelé, és elég hűvös voltam. eszembe sem jutott - mondtam neki. és mosolyogtam, mire mondta hogy ő látó vagy mi, vagyis lát dolgokat, érzem én, talán emiatt is mentem be hozzá a butikjába, mert megtaláltam már a múltkor, de megint nem vettem tőle semmit. eszembe sem jutott, de tényleg. én írni akarok, nem színpadra állni. :X úgy írunk, mint a régiek, az újak meg úgy írnak, mint én. lehet hogy ők is pont ezt gondolják...

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr705565286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása