ezt akartuk, nem?

2013.11.14. 12:39

M.-mel megint bementünk tegnap a málnásba, csak az volt a baj, hogy nem volt málna. :D mondtam is neki -mivel mind a ketten tokoztunk-, hogy vagy filozófia, vagy norma. aztán csak az lett belőle a végén, hogy egyikünk SEM csinálta meg a normát, ejnye-bejnye. maradt az előbbi. :D én mindezek ellenére kegyetlenül jól szórakoztam, számomra a tegnapi nap érdekessége a múszak végére kialakult indokolatlan jókedvem volt.. és pont ezen morfondíroztam hazafelé jövet, hogy pont azért jó indokolatlanul boldognak lenni, mert kurvára nem tudod hogy minek örülsz, de ez a tudat elképesztően boldoggá tesz.^^ és ez most muhaha, valamikor meg kell kérdeznem a szeretetet is már, hogy mi a véleménye az energiavámpírokról. igazság szerint jó lenne, ha tudna valami hasznos kis módszert a (le)kezelésükre, mert engem iszonyúan fárasztanak, és ha valaki megkérdezné hogy az ilyen emberekkel mit kezdenék, hát az lenne rá a válaszom, hogy legszívesebben szájba rúgnám őket.....:D nem vagyok ám idegbajos áááááááááááááááá...:D am tényleg jól vagyok, KÖSZÖNÖM.^^ 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr625632898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása