old one.

2013.12.05. 20:49

Teljesen offon vagyok, Mufival az 1984-et néztük ma délután/este, és úgy érzem hogy én azt a filmet nem szeretném még egyszer látni, annyira nyomasztóó. pedig szinte végig az az érzés kerülgetett, hogy mintha én ezt már láttam volna, csak arra nem emlékszek, hogy mikor. ráadásul odabent is igaz, hogy annyira jó hangulatom volt ma, hogy még dolgozni is egészen jól esett, de már annyit járkálok napok óta, hogy nem érzem lassan a lábam.-.- tényleg nagyon jó volt, kellenek még az ilyenek, avagy egész kellemes érzés amikor emberként kezelnek no. :$ mindeközben azon dolgozom, hogy feloldjam a kommunikációs problémáimat valahogy. bízom a sikerben. :) 
u.i.: van egy olyan sanda gyanúm, hogy én egy kibbb*szott hisztis menyasszony leszekvagyok-vagyokleszek. :3

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: right.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr545677738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása