könnyűség.

2014.02.01. 13:22

Na szóval az a hajzat, hogy sok minden van. csütörtökön beköltözött hozzánk az ötödik lakó Nagyanyám személyében. én meg belegondoltam, hogy ennyi ember még nem is lakott nálunk életvitelszerűen, pedig csak eggyel vagyunk többen, mint egyébként. tegnap voltunk menyasszonyi ruhát próbálni, kegyetlenül elfáradtam bele, de kegyetlenül élveztem. és még nincs vége!^^ és Aa.-n kívül kell még minimum egy ember aki lássa rajtam a ruhákat, ezt meg is mondtam ugye Zs?^^ lassan a meghívókat is eszközölni kell, a többi meg jaj. de majd holnap hátha kapok némi ihletet.^^

*

És tényleg az van,hogy ki kell mondani a gondolatokat, nem elég leírni, neeeeeeem, ugyanis ha kimondom, akkor sokkal könnyebben eszembe jutnak a megoldások. how to live? :O

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr535792777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása