enged.elem.

2015.05.27. 23:59

M. és a feltétel nélküli bizalom. köszönöm azért, hogy kaptam ma is az építő jellegű dolgokat akár így, akár úgy. tudom hogy néha türelmetlen vagyok (sokszor), néha indulatból reagálom le a dolgokat és ezért esetleg lekezelő is vagyok, pedig egyre többször jut eszembe, hogy NEKEM kell szeretet-teljesebbnek lennem. szóval köszönöm a szeretést, és hogy el tudok viselni egy csomó mindent. bár nem mondom, van még min dolgoznom.. sokszor nehéz, de hát én kértem hogy ne hagyjon magamra teljesen, mert beleőrülnék ha megrekedek.-.-

11138591_809874992424133_4840218345075059169_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr537497442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása