aszongyahogy.. átfutottam az összes levelemet, és egyszer csak azt mondja nekem a Hagyma, hogy eléggé elvetemült vagyok. :D így, hogy még a Grecsóra is rá mertem írni anno meg pláne. :D
sok régi darabot fedeztem fel most újra, már csak hatszázvalamennyi levelet hagytam bent. és az mind 'olvasott'. ha még a törölteket is bent hagytam volna.. :O
olyan, mintha ma is ugrottam volna az időben, pár napot vagy pár hetet előre, néha hátrafelé, de oda csak órákat. amikor a Sant Kirpal Singh roadról kapod.. :D
és csak ott ülsz és örülsz, a kutya az nem örül, az szétharap, nemtom mit csnáljak vele ha vadul.-.- az erőszakot sosem fogom megérteni. és a legrosszabb az egészben, hogy idegből reagálok vissza én is. amit nem kéne.. szízör! :O
mindenféleségek vannak most, olyan jót röhögtem a Varró Danis verseken, készazacsávó.. :D na majd mindjárt. :)*
szívecskék, én tartom a leghosszabb ideig tartó mosogatás rekordját. az Embör szerint bizonyosan.^^

9696277_3ce3e1c688a648f8db58e66355974ed6_wm.jpg

*Volt egy úr, lakhelye Mozambik,
fenéken harapták a zombik.
Faggatták: „Nagyon fáj?”
Azt mondta: „Ugyanmár.
Eleve is volt már azon lik.”vd

xD

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr867783238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása