kevesebbtöbb.

2017.06.17. 21:55

Nem a terhességkor eszel kettő helyett, hanem utána hogyha szoptatsz.-.- mivan. :D szerintem már simán 50 kg alatt vagyok, de majd megnézem legközelebb ha a mamáéknál leszek, mert itthon nincs mérleg.. akarom mondani nem is igaz hogy nincs: van babamérleg meg konyhai mérleg. ja meg asszem halmérő is van, meg nagyanyám régi konyhai mérlege a padláson, meg a régi fürdőszobai mérlege a garázsban.. de arra nem vagyok hajlandó ráállni, mert minek p.o.n.t.a.t.l.a.n. tehát nincsen itthon mérleg.. :}
Manciiiiii tegnap: én ilyet még nem is láttam csak a youtube-on, hogy ebédeltetéskor konkrétan elaludt két kanál bébipapi között.. :D de amikor megpiszkáltam hogy ébresztő abszolút képben volt, mert mindig kinyitotta a száját. :D de végül az álomkór győzött.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr7112602845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása