ágaskodáss.

2009.12.13. 10:26

itt ülök Embörnél. :) esikhó, kortyolomteja, meg lazuláss. jah, vettünk vízipipát. meg egy rakat dohányt hozzá. :D az epres a legjobb^^ mondtam én. :P (lásd. az epreset szeretném) tegnap nagy karácsony bevásároltunk. mindenkit letudtam EGY HELYRŐL! :D persze az már más dolog, hogy csak apróságokat vettem, de hát na. sztem nem az a lényeg, hogy kinek mit veszek mennyiért, hanem hogy elégedettek legyenek. na majd mellássuk^^           tegnap Hagymaelőadáson is voltunk. jól meg is kaptuk, hogy ingyé azé jóvót mi? hát jó is vót. :P amúgy tényeg jó volt. legalábbis mi jót szórakoztunk az Embörrel. :D ahhoz képest, hogy nem sok minden választotta el attól, hogy ne jöjjön el velem.. :P

ennyi. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr221593747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása