mindenjó,ha. :)

2018.03.09. 22:43

Óh, amikor már valóban csak a fáradtság állhat az utamba.. :) (hajnalnégykormeg kiamacskanézeget? :O) mindegy. már napok óta próbálom magunkat előbbre venni, hogy ne érjen meglepetésként az óraátállítás.. hát eddig az idő áll nyerésre.. :S mmmmmmmmeg az hogy képtelen vagyok reggel korán kelni..-.- nem is Lizi a borzasztócska, hanem én. :( ráadásul kezd leállni az agyam, pedig még csak 10 óra van.. pedig épp le akartam írni azt, hogy mennyire kis cukorbogyó módon tudja osztani a puszikat. :D és hogy milyen okos, és milyen akaratos már most! :D szerencsére nem olyan lesz mint én, tudja hogy mit akar. :P ma már gyalog voltunk levegőzni, még kézen fogva ugyan, de csak úgy kotor a kis csizmáiban mindenfelé.. csak győzzem követni. :D de milyen jó már!^^ a csirkékért meg teljesen meg van bolondulva, sztem simán bement volna hozzájuk ha kinyitom neki a kaput.. :D namajd.. :P jah, és a lényeg amiért jöttem: ma 16 hónapos!^^ éééééééééés szerettem volna képet is feltölteni, de valamilyen rejtélyes oknál fogva annyira lassú a gép, hogy nem tudom a drájvról letölteni őket. úgyhogy grrrrrrrrrrr....-.- ez OLYAN szomorúúúúúúúú!!! :(

 

végül csak sikerült!^^

 

img_20180306_143101.jpg

cingár1: persze hogy el van mosódva a csíkos harisnyájában.. :D

 

img_20180308_193946.jpg

cingár2: az óóóóóriásnagy fürdőkádban pancsolunk^^

 

img_20180308_125808.jpg

itt meg ül a "paraván" mögött, és LES! :DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr8313728132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása