ködd.

2017.11.26. 22:04

Hmm. az ember nyomná át a telefonról a kis videóját és nemmegy.-.- hát ezé ültem ide a gép elé? he? hát nem.-.- és hiába voltam kreatív, a gugli 20 mb-nál nagyobb fájlt nem enged feltölteni.. :( bár a drájvot még megpróbálhatnám.. és akkor most már a gugli is mindent tudni fog rólam.. XD nem mintha eddig nem ez lett volna.. úgy látom ez a drájvos feltöltés egy hosszabb folyamat lesz, de talán így sikerülni fog. és amúgy is micsoda kis elfeledett dolgokat találtam. :D szóval azért nem jöttem mostanában túl gyakran, mert hideg van.. :D kisszobába nincs fűtés. :S nem baj, majd pénteken lesz.^^ nehogy már megfagyjon a vendég. :D :P amúgy az a vicc, hogy elfelejtettem h mit akartam írni. mindig ez van.. öregkoromra tutira demens leszek.. remélem lesz olyan.-.- majd mondom az Embörnek hogy jó sokat tüzeljünk hogy jó sok korom legyen.. na mindjárt beleugrik a majom a vízbe és meglátom h sikerült-é feltölteni a videót. de hogy ennek így kelljen örülni.. :D aszontáknézzekvisszakésőbb... o_o shame.-.- szóval Mancika már rettentően ügyes és okos és szép, és annyi minden van már hogy azt sem tudom hogy mit írjak.. :D huncut-hisztis-pakolós. :D de ez annyira durva hogy én nemtom hogy lehet valaki ennyire szép..o.O és cuki, és kedves és eleven, és már nyiladozik a kis humora is. :) meg az állandó magyarázás.. :D tet. :D mert lükTET a szereTET. én meg közben megfázom itt a hideg kamrában, úgyhogy megyekis árrébb. :*

u.i.: szóval pénteken lesz fűtés, úgyhogy majd megpróbálok egy posztra beosonni amíg a pasik egymással lesznek elfoglalva. XD :P

 

img_20171122_172119.jpgülünk a dobozban. lehet hogy vennem kéne egy normális okostelefont, mert ez egyre brutálabb képeket csinál. :(

 

Dear Master! Please help my brother to stay alive..-.- ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr6113396321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása