minndigazaperc.

2017.12.29. 00:18

Na, mikor is voltam itt utoljára? :D és még én szidom magamban a többieket, hogy ritkán blogolnak.. :O
Szóval az a nagy helyzet, hogy túlvagyunk a karácsonyon.. :D Lájl pedig egyre viccesebb. (ez a legújabb becenév amit kitaláltam neki, ne kérdezzétek hogy miért..-.-) most már direktbe huncutkodik, meg rosszalkodik, meg sikítozik, meg minden. :D meg kapaszkodik rám mint a kismajom ha olyanja van. kábé minden nap. XD karácsony előtti héten kimozdultam vele a faluba, be is sírt amikor emberekkel találkoztunk. akarom mondani érdeklődő ismerősökkel akik próbáltak vele is kommunikálni. erre megkaptam hogy mé nem viszem többet közösségbe? XD azé.. XD viszont! így a karácsonyi őrületben kezd megedződni.^^ most már nem sír ha ritkán látott társaságban van, sőt most már úgy nézem hogy kezdi élvezni a figyelmet. :D és még a kisbabákra is cukin reagál.. :))) jelenleg nincs vele túl sok gondom, mert a kis vitaminkúrának köszönhetően ebben a hónapban nem fázott meg(!), illetve az étvágya is kielégítő. még a töltött káposzta is ízlett neki.. XD legalábbis megette.. :O én meg csak lestem. aztán meg szidtam magam a szag miatt amikor a 'produktum' napvilágot látott.. XD deccól. :X de most már lépek, mert mióta írom ezt a posztot már harmadjára ébredt fel sírva.. lehet hogy megint valamelyik fog lesz a ludas.. don't know.. :X
jah, gyanús hogy idén már nem jövök ide többet, úgyhogy boldog új évet kívánok mindenkinek, aki erre jár! :))))))))))))))) :*

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr913530941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása