hun cut a cut? :D

2017.12.19. 22:11

utolsóelőttiköröskarácsonyivásárlás, avagy ma vásároltam. otthon az asztalnál ülve.. avagy éljen az online pénzverés.. XD de hát ha egyszer muszály.. :S megamúgyis.-.-
Mancikával voltunk a védőnőnél. egy hete. ilyen régen nem írtam.. :S szóval mindenki nyugodjon le a p*csába, nincs vész. azért nem látszott rajta hogy hízott, mert nyúlt is. :D de azzé írtak neki vitaminos löttyöt, olyat amitől az étvágya is jobb lesz. és lőn. azóta csak eszik.. :D egyemismeg. :) egyébként a a vicces, hogy amikor etetés van, akkor úgy kell trükközni meg tömködni, ha meg én eszek valamit csak úgy, akkor meg egyből jön mint a cicák, hogy mit eszek, mert ő is kér.. :D elképesztő. :D és egyre huncutabb. imád a vetett ágyunkban hemperegni. :D meg az elektromos eszközök vezetékeit fogdosni.. :S meg nem is tudom.. borzasztóan huncut.^^ tegnap elmentünk vele az otp-be, hát a nénik el voltak tőle olvadva, úgy vigyorgott. :D mondjuk jó kedvében volt éppen, egész jól tűrte a bankolást. :D ha én is ott vagyok akkor mindegy neki h hol van...-.- :P
arra azért kíváncsi leszek majd hogy a karácsonyi vendégségre hogy fog reagálni. reméljükalegjobbakat. :D
kép most nem lesz, mert nincs. videó az van. amott.. XD

 

25073223_1136324769804189_4084688486103628155_o.jpg

u.i.: röpke két órára mégiscsak eljutottam a céges partyra. M-mel ott tátjuk a szánkat bal oldalt.. :D :O

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr9913512949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása