májnösz eleven :D

2009.12.20. 22:33

nah. odakint szörnyűen hideg van. befagytak a vonatok váltói, úgyhogy busszal jöttem haza, mert a keletiből állítólag nem indították a vonatokat. disziz mAGYarország. még jó, hogy busz is létezik. :D különben az emberek be lennének zárva a saját házukba. :D vagymi. :P

holnap dóg. ma megint agyaltam hazafelé a dógokon. de rájöttem arra, hogy jobb, ha nem agyalok rajtuk, mert csak elborul az agyam... XD igen, kicsit bemagvasodtam így estére :P mileszígyvelem? o.O

ja, odavótam az Embörnél megint. :) jóvót^^ sosevót még ilyen jó.. XD na de most viccen kívül. az a normális, hogy jó legyen nem? :D még ha nem, akkor is. najó, nem írok ilyeneket, mert még azt fogja hinni, hogy nem is volt jó, aztán az életbe nem magyarázom ki magam... :D szombaton bementem vele a munkahelyére. érdekes volt ott ülni a sok bugyogó valami között, meg nézegetni a cuccokat amiket mutogatott. csak aztán szépen lefáradtam. egy kissé... szerencsénkre csak délig kellett maradnia. :) :P mühühü :D

holnap pedig leginkább azt kéne csinálni, hogy ki sem kéne lépni itthoról. már a hideg miatt. ejjejjejj. nem lesz ennek jó vége. főleg ha jön az olvadás, és itt lesz majd a hó vége. jajdeviccesvagyok.. ilyenez, meghülyített az a kis dög a hétvégén. :D

<3 ^^

ésakkorazelmaradhatatlan Lb.O

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

énis ilyen hajat akarooook! o.O mostazonnal! -.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr481611971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása