kockásfülű

2010.01.05. 21:53

ma nem írok semmit. nem vagyok normális. komolyan. egyre inkább.. turkáltam egy rózsaszín plüssnyulat. tessék megkövezni.. tiszta vicc.. :D de azért turkáltam egy menő pólót is. csíkosat. :D jaés fáj a szemem. a bal. nemtom miért. :S éljenek a magvas gondolataim. :D

rá vagyok kattanva a quimbyre. *-* https://www.youtube.com/watch?v=BtP9Ugc5Eu8

más nincs. fáradt vagyok. azért írok ilyen összevissza. mindenre van magyarázat. :D olyan álmos voltam ma délelőtt, hogy juj.. :S attól féltem, hogy elalszom :S nem sok híja volt... ájjájjáj...

Lb.O

 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: .

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr511650207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása