kiTekinTés

2010.02.01. 19:50

mostan ez megy a fejemben: "bokorba zombi álom lapul..." az a helyzet, hogy elgondolkoztam. gomba legyek-é, ha leszek, vagy kisZombi? :D azabaj, hogy utóbbit nemtom hogy kéne megvalósítni. előbbire már vannak alternatívák. :) bolondgomba. hmmhmm. :D

az Emböröm meg vonatozik. önként és dalova...helyett muszályból. ténylg. a muszáj az most j vagy ly? sosem tudom. -.- tehát utazgat. a nagyvilágban. ő a futárszolgálat. Szombethelyre köllött mennie. és majd most száll le a vonatról nemsoká. majdnem 4 óra utazás után... :S

amúgy semmi extra nincsen. esett jó sok hó. én meg jól lefényképeztem. hogy majd legyen mit mutogatni az unokáknak. :D ja, ezért nem írtam ide már szerda óta. mert el voltam havazva... XD akkor még csak átvitt értelemben. és még mindig. sok a munka, viszont utálok unatkozni. úgyhogy ez van. :P bokorba zombi álom lapul. mondjuk elég jól aludtam az éjjel. :D

a kis hülye macskám meg felült a fára. csoda hogy nem fagyott oda. :D mert rigóra vadászott az ártatlan. de szerintem hoppon maradt. :D mintha nem kapna enni itthon..-.- :P

na most pedig megyek. el. :P

csak ilyen hó van nálunk. :D kicsit nagy lett a képö. nembaj. XD

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr31720890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása