nnno. megvolt a mai vizsgám. írsbeli. azért tettek róla, hogy tutira ne bukjon meg senki, mert simán meg volt engedve, hogy megbeszéljük a dolgokat egymással, ráadásul még egy röpke negyed órás jegyzetbekukkantást is engedélyeztek. remélem így azért meglesz a kettes... XD azért az mekkora gáz lenne már, ha mégegy embert elveszítenének az úttörő kísérletinyúl-csoportból.. és akkor majd velünk példálózhatnak, hogy igen, mi megcsináltuk, és hogy milyen jó volt, meg ilyenek. közben meg nemis. de ezt már úgysem fogja senki sem elmondani a leendő kísérletinyúl-utánpótlásnak..

más: ma érdekes cikket olvastam. fészbukról. mindenhol ez van már, komolyan. én még ellenállok. ki tudja meddig. :D nemtom hogy ki az, aki a cikket írta, de ahogy olvastam, totál nem értettem, hogy miről van szó, annyi idegen (angol) kifejezést használt az illető.. szörnyű. meg hogy már élni sem tudna nélküle. a cotcoton (cotcot.hu) is olvastam már vitát erről a kedves felhasználók között, ahol az egyik azt állította, hogy nemsokára senki nem fog tudni "élni" a fészbuk nélkül. lehet, hogy én is csak azért tudok még élni nélküle, mert nemtom hogy milyen az élet vele.. pont, mint az Embörrel... XD (ez csak vicc volt.. :PPPPPP)
tehát én azért sem fogok oda regisztrálni. még. főleg, hogy a környezetemben nincs olyan ember, aki nap mint nap használja, ezzel engem is csábítva a dologra. nemisbánom.

a nap híre: végre vége van a 3 napos esős időnek! hurrá! :D

a hét szomorú konstatálása: még mindig rajtam van az óriási vásárolhatnék. :( pedig annyi cuccom van már, hogy alig férek el a szekrényeimben.. :S és még mindig csak vásárolnék.. nem lesz ez így jó. valahogy muszály leküzdeni. igenn!

jaés arra is rájöttem, hogy társasághiányom van. mondjuk most így az álnévnapommal bevonzottam magam köré a fontos emberkéket, legalább egy sms vagy email erejéig. :) de úúúúgy hiányoznak! mind! o.O

asszemennyi. -.-

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: to bk fb zh..

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr152011200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása