néha nincs. minden rendben

2010.07.01. 21:35

na most 3 napig nem leszek netnél. nem mintha mostanában olyan sűrűn járnék errefelé. :D
most pedig jöjjenek a legtutiságosabb tutiságok :)
avagy az Embör ritkaságszámbamenő aranyköpködései :D

én:  igen. ez hülyeség
Krisztián:  miért akarnék én kréta lenni?
én:  :D
Krisztián:  nem hülyeség. nőknek jó.
ők elkezdenek gondolkodni
hogy milyen jó lenne, ha lilán foghatna mondjuk
csak az nem jut eszükbe, hogy a kréták hamar elfogynak
(magyarázatként a milyen színű kréta lennél kérdéshez XD)


én: nem is foglalkozol azzal, amit mondok!
Krisztián: De! Éppen most akartam kérdezni, hogy micsoda?
(na ezen szakadtam vagy 5 percig, amikor mondta...)

naésmár jujmennyi az időőő :S
megyekis. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr322124055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása