látom-ás

2010.08.31. 21:33

megint... (link)
megint a két hét.
megint megihletett.
mások szerelme.
ilyenkor előbújik belőlem is.
nagyon.
mert most nem vagy itt.
és ha nincs szerencsém, csak ki tudja mikor látlak. :(
megint a két hét.
már csak feleannyi.
ha akarom.
hüpp...
sokszor eszembe jutottál.
túlságosanis.
ha vidám vagyok..
ha szomorú vagyok,
ha ideges vagyok..
ha csak úgy vagyok, hogy kellenél..
szörnyű így ám. -.-
akarok adni Neked bármit.. mindent!
magamból.. Érted..
hogy mindig jó legyen.
tele van a fejem hülyeségekkel.
szerencsére nem minden történik papírforma szerint.
túl sokat aggódom.
miattunk.
a sok zagyvaság végett..
mert nem akarlak elveszteni.
kérdezték, hogy Te vagy-e az igazi.
én meg csak sejtelmesen vigyorogtam.
mert úgy érzem, hogy igen..........
nem szabad visszfognom magam miattad.
félek a megszokásoktól.
hülye vagyok, tudom.
rég beszélgettünk már komoly dolgokról.
talán majd most.
nemsoká.
sokszor csak a száraz tényközlés marad.
néha kell az unatkozás is.
de félek tőle.
mindig úgy akarom, hogy jó legyen.
Veled.
be happy, be cool. -.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr682262829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása