fapofa.

2010.11.14. 18:06

komolyan betojok..
és már annyira mondaogatom, hogy tényleg betojok.. :S
pill.




tehát.
kicsi vagyok és éhes vagyok, és nem tudok betenni ide egy nyomorult oldaldobozt, de olyat, amibe még írni is lehetne, ugyanis blog illetve linkajánlót szeretnék csinálni, de már mióta, de nemtom megcsinálni, mert egy balf*sz vagyok... -.-

tehát ebből következik, hogy lehet hogy át kéne mennem egy másik fajta blogoldába, mert rohadtul nem tudtam rájönni egy csomó dologra ennek a szerkesztésével kapcsolatban.. -.- és ez marhára tud idegesíteni.

viszont nem akarok átmenni. pont amiatt a sok baromság miatt, amiket már ide hordtam össze. mert én szeretem a baromságaimat^^
még akkor is, ha nem olvassa senki..
lehet, hogy megint kéne valami botránykeltés? muhaha.. :D

szóval még próbálkozom, mert KELL egy olyan állandó hely, ahol a kedvenceimet mások számára is meg tudom jeleníteni.

és punktum.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr482448451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása