kicsi vagyok.

2010.11.21. 22:35

noh. találtam egy verses blogot.
az egyik ismeretlenem linkelte be.
valami szörnyű.. :S
egy rakás szerelmi témájú vers..
olyan nehézkesek.
persze lehet, hogy csak nekem nem tetszik.
attól lehet még jó.
na de akkor is.. valami szörnyűek..
brrrrr..
azért van benne 1-2 jó gondolat,
de nem éri meg még a kommentelést se.
nyilván az én blogom se éri meg a kommentelést se,
de talán ebben is van néhány jó gondolat. :D
muhahá. :D

amúgy marha régen írtam már verset.
pont ma találtam meg néhány régit, még a fősulis szenvedős szerelmi időszakomból.
érdekes módon egy idő után már a saját verseim se tetszenek, de ezek még nem jutottak el arra a szintre. remélem nem is fognak. :)
mennyi erőt merítettem én ezekből a rakás szöszökből anno..
hümmhümmhümm.
meg kell találni az irodalmi vénát.
meg a könyvtáros vénát is.
talán az sikerül. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr442464218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása