és akkor tényleg örüljön az ember.
ha van munkája, az a baj,
ha nincs, akkor meg az a baj.
(...kell valami? kell valami? iszol valamit azzabaaaj... XD)

mert az a baj, hogy mindenki ideges, csak én nem,
és mindenki beteg, csak én nem,
és mindenki rohangál, csak én nem, (na jó, ez nem igaz..)
és a pasim napközben nem ér rá beszélni, este meg már fáradt,
és már a kurva fogaim is napok óta úgy csinálnak, mintha fájnának, pedig nem is,
és most nyugodt vagyok, és jelenleg semmi bajom nincs, és csak
annyi dolgom van, hogy mások problémáit hallgassam.
ha már nekem nincsenek.
pedig vannak, de a másokét mégis jobb hallgatni..
ez van, srácok.

 

(kz emlékére)

 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: hopp

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr902505315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása