már megintt..

2011.02.02. 16:21

és az vajon normális dolog, hogy nincs kedvem takarítani? pontosabban mondva hogy MA sincs kedvem takarítani. majdholnap. :P

jaés vettem ma egy fürdőruhát. igen, télen. azért, hogy ne nyáron kelljen. meg amúgyis le volt árazva.. XD

más:
szombat este olyat éltünk át az Embörrel, amilyet eddig még soha mással.. földrengés. (gondolom már úgyis mindenki hallott róla. :P)
szóval az úgy volt, hogy ott voltam nála pöstön, és éppen nyomattuk a gitárhírót, ő játszott és én néztem (aztán meg fordítva), amikor egyszer csak azt vettem észre, hogy szambázik alattam a fotel. közben átfutott az agyamon, hogy biztos az Embör lökdösi, de vajon hogy a francba tudja úgy lökdösni, hogy közben a billentyűzetet nyomkodja? tehát ránéztem, és azt láttam, hogy nem ő lökdös, de közben nem is nyomkod, hanem figyel. aszondja hogy az a műanyag tárológenya is mozog. és csak pislogtunk össze-vissza.. :S
szerencsére csak néhány másodpercig tartott az egész, de azért így is betojtunk egy kicsit. a poharak csörömpölését valószínűleg csak azért nem hallottuk, mert döngött a zene ahogy játszottunk.
szóval ez volt. durva azért.. o.O

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: de no ilyet!

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr552633748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása