túú maccs.

2011.07.04. 22:33

érdekes dolgok, avagy hol is tartottam.

aztatat vettem észre mostanában, hogy nagyon durván be vagyok szűkülve. zeneileg, internetileg, emberileg. mindig csak ugyanazok, nem akarok tudatosan kötődni semmihez. ezt hívják felületességnek? 
arra is rájöttem, hogy amint azt már az előző bejegyzésben is leírtam, ideje szemléletet váltanom. avagy hozzáállást. bizonyos dolgokhoz. amit csak én tudok. :D arról van szó, hogy ne legyek lusta, és ne basszak ki lusaságból saját magammal. ennyi. lehet, hogy ennek valami lelki oka van? tengap este már ezen is gondolkoztam. hogy vajon hol rontottam el? már ami a lelkesedést vagy mit illeti.. I don't know.. -.-
szóval nagyon szörnyűsok minden dolog történt mostanában. amiket nem írtam le. kicsit idegbajos is voltam, de az nem számít. lehet, hogy magammal kéne rendben lenni. hmm hmm.. na majd megkérdezem az Embört. :)
és az a durva, hogy egy jópár ember szomorú meg depressziós meg szakítósos körülöttem. és ez nem menő. és hiányoznak mind, és fel akarom vidítani az összeset mind. és jó barát akarok lenni. ez így furán hangzik, de akkor is. ott akarok lenni, ahol szükség lehet rám. asszem ideje lesz tágítani egy kicsit. :X
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr183039822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása