tilosazÁ.

2011.09.26. 22:43

egyébként lehet, hogy igaza van a kedves Bének, és nem árt néha felkavarni egy kicsit az állóvizet. mondjuk ez a körülményektől is függ. az életkörülményektől. most szívesen vitatkoznék valakivel. valami értelmetlen dologról, ami mégis izgatja a fantáziámat. :D én már csak ilyen vagyok. :D néha nem szabad engedni, hanem úgy kell csinálni, mintha érdekelne, (vagy mert tényleg érdekel), és piszkálgatni a felszínt. :D mondjuk ez embertől is függ. meg msnben jobb az ilyesmit, mert akkor nem torkolják le az embert, meg nem beszélik le a hajat a fejéről. hmm. lehet többet kéne csetelnem. néha a régiekkel is olyan, hogy nem tudok zsigerből mondani akármit, néha az újakkal meg olyan, hogy nincs üres hallgatag csend, mert nincs. most megint ilyen összevissza blogot írok, mert hát inkább ilyet írjak, mint semmilyet. asszem a szókincsem mellé lassan beszűkül az agyam is. :D ezt egyébként nem gondolom komolyan. néha az jut eszembe, hogy megint olyannak kéne lenni, mint amikor rájöttem, hogy folyamatosan ellenkeni is lehet. csak akkor még nem volt tétje. most már sajnos van. de legalább meghökkenteném az embereket. nem csak mindig beleegyeznék mindenbe, mint a kis birkák. :D valamiért nem kedvelem a kalandokat... :S belevinni persze hagyom magam, csak nincs mellettem olyan, aki belevigyen. az utolsó is elköltözött. -.- ezért is volt jó Lillel, mert ő olyan kalandos. :D meg rájötem, hogy Hagymának a finom kis szemléletmódja is hiányzik. persze minden csak rajtam múlik. ha mán kezdeményezni akarok, akkor elsősorban rajtam. másodsorban már nem tudom. ez pont olyan, mintha valami folytatásos regényt írnék. most viszont már menni kéne aludni, csak az a baj, hogy nem vagyok álmos. talán a tea az oka, pedig csak gyümölcsteát ittam. ráadásul ugyanolyan szomjas vagyok, intha mi sem történt volna.. botrány. -.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr493259005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása