nújíír^

2012.01.09. 16:50

Nna. Idén még nem is írtam, úgyhogy már éppen itt volt az ideje.. :D (hiányoznak ám a régi párom.hu-s szmájlik, de nagyon! :S)

Szóval ott tartunk, hogy tegnap volt a születésnapom (nem árulom el hanyadik. :PPP), és hogy azon kívül hogy felköszöntenek, a kutyát sem érdekli, hogy mit írkálok én ott a FÉSZBÚÚKON, úgyhogy a következő amolyan "pikcsörofdödéj" képet, amit oda az üzifalra terveztem tenni, csakazért SEM oda fogom tenni, hanem ide^^. Úgyhogy ennyit arról, én inkább telefonálok. :P (és csakazértis megszerzem azokat a szmájlikat-.-)

Egyébként az Embörnek éppen matricákat gyártottam a hétvégén, (nem árulom el, hogy miféléket, habár már talán nincs jelentősége, mert mégis csak legális lett a dolog.. XD) elég legyen annyi, hogy 2félét rajzoltam a hatalmas rajztehetségemmel, és mind a kettő tetszett Neki^^. Hurrá. :) Szóval a rajz- és alkotótehetségemről csak annyit, hogy nem rajzolok ügyesebben meg nem lettem okosabb, csupán az önbizalmam és a kitartásom nőtt meg. XD :P Mert ugye gyakorlat teszi a mestert, abból meg igencsak kijutott mostanság. Tehát a lelkesedés azóta is töretlen, hiába, hogy a munkahely az nincs már meg. -.-

Sőt, az írói vénám is megkapta a magáét (persze jó értelemben), úgyhogy e téren is igyekszem nem ellustálkodni a lehetőségeket. Ugye hogy a fogalmazásom is egyre jobb? :P Meg a körmondatos ajnározás. Na az mindig ment.. XD

.igyekszünk.

 

és végül, de nem utolsó sorban - nap képe, tegnap:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr953531847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása