kedves kedvetlen.

2012.01.11. 21:33

Na hát a mai napom az olyan fárasztó volt, hogy tényleg már csak kényszerből ültem a gép elé.. :S Minnyá leragad a szemem. :S De hát no. Ha egyszer tényleg írni akarok, akkor muszáj. És ne baromságokat irkáljak. Ennek fényében akkor jöjjenek csak a mai "legek". A nap legviccesebb sztorija (meg szerintem ezen fogok vihogni egész hátralévő életemben): (szóval ott kezdem mint Leslie bácsi, a kályhától) Anyámnak megvettük karácsonyra a bükki füvesbácsi füveskönyvét, és azóta abból kuruzsol. Itatja velünk a különféle gyógyteákat a különféle bajokra és azok különféle megelőzéseire. Egyébként nekem nincs ezzel semmi problémám. :D Helyzet a következő: Apám rákeresett a gugliban a csalánra (gondolom a csalántea következtében). De úgy írta be, hogy "csana", és csodálkozott, hogy nem azt találja amit keres.. XD Én azóta kábé ezen dőlök. :D

A másikat meg felírtam délután hogy el ne felejtsem: "a Macska a lehető legédesebb módon alussza legédesebb álmát - avagy csak egy nagy szőrkupacot látok.." :D Komolyan, 1000%-os cukiságfaktorral műveli az alvást. Rohadt kis dög.. :D Erről jut eszembe, mindjárt be is nyomok róla egy jó kis pózolós képet hihi.. :D Szóval ennyi, lehet hogy most unalmas voltam, de fáradt vagyok. Igaz, ezzel megdőltöm azt a teóriámat, hogy inkább nem is írok semmit ha csak unalmas dolgokról tudnék írni, ami erőltetett lenne. De nem írni meg még uncsibb. Most így állnak a dolgok kedves Olvasóim. :X
 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr983538105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása