egyszervolt.

2018.01.17. 22:07

nah.. el sem hiszem hogy több mint egy hét után végre ide is eljutottam..-.- napközben valami rejtélyes módon időm nincs a gép elé ülni, estére meg rendszerint kinyúlok mire lenne.. :O amúgy nincs semmi izgi, számolom a napokat.. XD hamarosan indul a fürdőszoba-projekt. ha minden jól megy akkor február elejétől. aztán hogy kész mikor lesz, azt csak az égiek tudják..-.- addig is marad a szobábanszétpacsálós-fürdetés. márúgyismegszoktuk.-.- szép lassan mindennek eljön az ideje.^^ emlékszem még az ősszel az egyik sétánk alkalmával mondta egy ismerős néni, hogy az ő unokáját már kezdetektől fogva hagyja belepancsolni a kajába az anyja.. engem meg a rosszullét kerülgetett még a gondolatától is hogy Mancika összemaszatoljon MINDENT a kis KEZÉVEL.. erre amúgy lehet hogy nem is neki kellett megérnie, hanem nekem.. :D mert egy ideje már elkezdtem fizikálisan ismerkedni hagyni a kajával. de még csak a folyamat elején tartunk. :)
tegnap konkrétan egy pillanat alatt rájött hogy hogyan kell inni a csőrös pohárból (előtte volt már egy-két hamvába holt próbálkozásom ezzel), úgyhogy hál' Istennek nem kell cumisüveget, illetve cumit venni, amit kb. három nap alatt úgyis szétrágna..:O tudtam hogy menni fog, hiába mondta a Mam, hogy aaaa persze, ekkora gyereknek még cumi kelllll.. ügyeském. :) ennyi foggal nyugodtan rághatja a csőrös poharat. végre áttörtek a szemfogai is, remélem most egy darabig nyugi lesz fogzás téren mert nagyon untam már hogy állandóan tömködni kell, mert nem akart enni szegény.. :S ehhez képest azért sikerült híznia, jelenleg (igaz hogy egy hete voltunk márXD) 8660 gramm. hát nem tíz kiló, de én elégedett vagyok. de azért ehetne többet.. XD :P
más: amúgy már két napja azon gondolkozom, hogy ha feltétel nélkül szeretsz valakit, akkor nem azért szereted AMILYEN, hanem azért mert VAN. :) emlékszem annak idején amikor meghalt az a gyöngyösi illetőségű fiatal hegymászó srác, tán ő nyilatkozta azt hogy azért mászik hegyet, mert ott van. és akivel anno ezt beszéltük ki volt akadva h hogy mondhat ilyet.. :D mert hogy milyen bunkó vagy érzéketlen, vagy nem is tudom már hogy milyen negatív jelzőt mondott.. de mindegy. szóval hogy azóta értem már ezt a mondatot. mert mindegy hogy milyen, azé szeretem, mert van. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr1413584083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása