Másságoságok.

2012.01.22. 22:29

Individuum. Ez a hetem tutiságos volt. Hétfőtől kezdve fent tanyáztam Pesten, találkoztam Hagymával, Ágival meg Zümmel is, főztem az Embörnek finomakat, ráadásul széjjel vásároltam magam.. o.O :) Jóvót na. Meg hogy egész héten együtt voltunk.^^ És én még be voltam tojva, hogy mit csinálok majd napközben.. Szerencsére volt mit. :D Rendesen örültem amikor nem kellett főzni.. :D És egyébként tényleg annyira más volt, mint itthon ülni.. A magam ura voltam. Akarom mondani a magunké. Csavargás, takarítás, minden játszott. Rendrakás, nem úgymint itthon, hogy néééncs kedvem, ha egyszer nincs más, akkor ez van, és még jól is esett. Ilyetakarok. :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr213721973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása