megváltás.

2012.04.18. 12:03

"...elvont dolgok jönnek körém, vigyázok el ne

hagyjanak mint mások,
akikbe hitem vetettem egykoron."
 
na jól van, most már elég a verselésből. valamiért az van, hogy amióta belekerültem ebbe a mókuskerék-szerű valamibe, azóta mintha elhagyott volna az összes ihletem. ami ezek szerint azt jelenti, hogy nem voltam/vagyok eléggé elvont lelkületű. pedig úgy hiányzik ez az elvontság.. akkor olyan laza volt minden. most meg semmi nincs, csak a kiüresedés. és ez nem jó. habár a versek néha előugrasztják ezt a régi "énemet". most például Hagymáéi. érdekes párhuzamot fedeztem fel a 2003-as  versei és a sajátjaim között. mondjuk tény, hogy hatással volt rám ezen a téren. :) nem csak ezen a téren. 
annyi érdekes kifejtésre váró gondolat van bennem, mégsem vagyok képes kifejteni őket. valamiért teljesen beszűkített a munka világa, és sokszor azt érzem, hogy tehetetlen vagyok. pedig csak lusta. valamiért úgy gondolom, hogy nem éri meg, pedig a lelkem mélyén annyira szeretném. a változást. lehet, hogy már elvesztettem a hitet önmagamban.. vagy meg sem találtam, és már teljesen le is mondtam róla. kellene, hogy valaki inspiráljon. kell!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr554458670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása