hádumidú?

2012.05.15. 23:47

Mit lehet arra a kérdésre írni, hogy "Hogy vagy?" 1. Köszjól, 2. Jóléste? (in english :PPP), 3. Inkább nem is írok semmit, mert túl bonyolult. Alapvetően jól, tényleg attól függ, hogy melyik szempontból nézzük. Azaz hogy ÉN melyik szempontból akarom nézni. A mai napon leginkább bosszús voltam, vidám és fáradt. Így dióhéjban. Ami a fáradtságot illeti, az most éppen nem vagyok (mert most éhes vagyok :D). Hogy úgy általában hogy vagyok, nos, arra nem tudnék pontos választ adni. Esetleg kimerítőt. Vagy olyan vállhúzogatós-valamilyenest. Úgyis összeszedem a gondolatokat és megírom Lillának, hogy mi a stájsz, mert ő megérdemli. :) Most pedig jön a nehezebb része. Szóval úgy vagyok, mint a népmesében az okos lány, hogy hoztam is ajándékot, meg nem is. Jól is vagyok meg nem is, mondjuk hangulat szempontjából nálam ez csak elhatározás kérdése hogy éppen miként érzem magam. Tehát inkább pozitív, csak a fáradtság teszi be a kaput néha, de ez így a délutánosban nem olyan veszélyes. A munka oké, a társaság oké, a motiváció az meg olyan amilyen. XD Itthon is oké, Embörnél is oké. Igazán nem vagyok nagyigényű. :P Szóval akkor mit is írjak? :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: hogy

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr874515546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása