oroszlánvadászat.

2012.05.22. 18:17

dejó hétvégén találkozom Hagymával, és jól kibeszéljük a gonosz pasikat. :D más nincs, csak tűnődöm, hogy mindig akkor hívom béta, mikor?

mostanában sokat tűnődök (igenmégmindig) az élet értelmén. mi a körforgás tárgya és mi a cél, és lehet-e együtt a végtelenségig, és hogyan, és ígytovább. és hogy egy dög vagyok (volnék ha nem lennék nyúl..). -.- és hogy nem jut eszembe hogy hogy volt a viccneka vége amit Dórika mondott (nyuszika talál egy puskát). :) lehet, hogy kicsit még jobban be vagyok szűkö/ülve mint voltam, oldáséskötés, tegnap csavaroztam is, nagyon okos embert volt aki ezt kitalálta. :D jaés nem a munkahelyen. pedig ott is lehet. nemtom hogy nemmennék-e, olyan vagyok, mint a népmesék már megint. de most én. jaés angol szövegeken gondolkodom, ha odafigyelek még értem is, de csak a lényeget. de ez úgysem segít semmit. még a Kispált se mindig értem, nemmég redhatékat. :D

csapongok, mert már régen írtam, és csak gyűlik az agyamban amit kéne, de ilyenkor bezzeg sosem jut eszembe egy mukk sem, vagy csak nagyon ritkán. most nagyon ritkán van éppen. lehet, hogy nem kéne ennyit gondolkodni, mert akkor ott már valami nemoké.-.- szerencsétlenflótás.

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: bizony

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr594532277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása