esztelen..

2012.06.28. 09:14

ha az embernek éppen nincsen semmi problémája, akkor csinál magának. bolhábóll. :D (te jó ég, hogy én ezt hányszor leírtam már.. :D) itt most a tegnap estére gondolok. igen, még mindig. pedig nem is volt meghatározó.. :D avagy nincsenek problémáim. :X

azt a baromságot amit álmodtam! :D mentem vissza suliba betegség után, és tudtam hogy lesz majd tesióra. volt vagy 5 öltöző ahol olyan szép zöld meg barna szekrények voltak, mint odabent. akkor még megtaláltam a sajátomat, nyugtáztam hogy rendben van. amikor jött az óra, akkor viszont rohadtul nem találtam meg a szekrényem.. :D (mint ahogy az ilyenkor szokás álmomban, hogy eltévedek.. :D) és teljesen ki voltam borulva, hogy nincs cuccom, és csak rohangáltam egyik öltözőből a másikba, de a szekrényemet sehol sem találtam meg (persze a nevem nem volt ráírva..) és akkor megláttam... II. Erzsébetet, a britek királynőjét.. XD és elsírtam neki a bánatom. de közben meg láttam hogy mit művel, ugyanis éppen PALÁNTÁLT! :D akarom mondani fagyalt ültetett a két sor sövény közé ami volt, ilyen öt centis helyekre egy kerítés mellé.. XD én meg néztem hogy miafasssz.. :D de azért segítettem neki, és a végére össze is cimbiztünk. néha átváltozott Fülöp herceggé (a férje ha valaki esetleg nem tudná..), nemtommér. de jó fej volt, és miután végeztünk segített keresni a szekrényemet de még akkor sem találtuk meg. mikor vége lett a tesiórának, jött be a tanár (aki történetesen Csányi Sándor volt.. XD) vagyis mi mentünk oda hozzá amikor éppen zuhanyzott MEZTELENÜL.. :D és akkor neki is elsírtam a bánatom, hogy nem találtam meg a szekrényemet, azért nem voltam órán. de hogy erre mit mondott, azt már nem tudom. :D a végén meg Fülöp herceg ott ölelgetett, hogy jaj hogy örül hogy megismert, meg hogy milyen rendes vagyok.. :D aztán a szekrényem is meglett. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr824616159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása