ellehetetlenedtetek-e.

2012.07.12. 11:39

néha rohadtul nem értem a dolgokat. mint ahogy például most sem.. miaf*ssssz? :O (by Vica)
szóval nem értem. annyira kuszák itt a dolgok, hogy egyszerűen olyan, mintha minden ki akarna csúszni az irányításom alól. (nem mintha eddig mindent én irányítottam volna.. :D) csak durva no. lehet hogy mégsem hülyeség az a bizonyos vonzás törvénye?
*avagy rossz emberrel kezdtél aranyom, mert én nem tudom hogy mit akarok.*
mindig lóbálják előttem azt a kib*szott uborkát vazzeg. -.- mintha csak egy csiga lennék... -.-
tényleg az van, hogy ha az Isten nem nyújtja az egyik kezét, akkor nyújtja a másikat. :X

u.i.: Zs, most csúnya dolgot fogok mondani: ezen sztem ne is agyalj... :P

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: vic

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr574648219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása