back.to.the.future.

2012.08.16. 21:06

ma úgy vagyok hogy jól vagyok, pedig rosszul is voltam. :D
ma megint gondolkodós napom volt. csak az a baj, hogy mindig elfelejtem hogy mire jutottam éppen. éljen a 3 perces memóriám. -.-
ma már tényleg le kell feküdni 9kor, mert széjjelbaszazidegXD holnap végem lesz mint a botnak. meg egész hétvégén. meg jövő héten hogy pihenem ki? :S
maaaa is írni kell valamit hogy legyen az embereknek mit olvasni.
maaa olyan dolgok jutottak eszembe, hogy...nincs elég bátorságom ahhoz, hogy olyan dolgokat csináljak amihez nincs elég bátorságom. :D
maaa ilyen hülye leszek.
ma majdnem depresszióba estem. de csak majdnem. :)
néha tök olyan mintha skizofrén lennék (még jó hogy azt se tudom hogy az milyen), mert több személyiségem is jelen van egyszerre.. mintha.
legalábbis sűrűn váltogatom őket, egyik pillanatban letargia amit senki se lát (legalábbis remélem), másik pillanatban normális vagyok mintha mi sem történt volnaaa.
ma rájöttem arra, hogy lehet hogy csak jobb lenne nekem egyedül. lakni.
jó lenne hogyha a Zsófikám visszaigazolna, de sztem úgyse fog. most hívjam fel telefonon? :D azé hátha mégis.
lehet hogy vannak olyan dolgok, amikre érdemes várni. nyilván. :D
de hogy mik?
komolyan..
holnap péntek. :)

ez most ilyen össze-vissza lett. .)

*...and do you like an other one? :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr744716443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása