silencio.

2012.08.28. 21:13

nyugivan. és egész nap nyugi volt. még akkor is. :) a király újra elfoglalta a trónt. :) a körforgás újra elkezdődött. érdekes írást olvastam ma. a velveten. ez azért érdekes, mert ott általában nincsenek maradandó nyomok. de most kivételesen találtam egyet. amit igaznak érzek. magamra nézve is. nem tudom hogy mások hogy vannak ezzel. akár nők, akár férfiak. érdekes minden esetre. valami olyasmiről szól, hogy a legtöbben (jelen esetben sajnos nőkről írták) olyanok vagyunk, mint egy üres pohár rúzsfolttal. a lényeg annyi, hogy nem csak a külsőre, hanem a "tartalomra" is oda kéne figyelni. hogy ne csak csinos húscafatok legyünk. hogy legyenek álmaink, céljaink az életben, ne csak "legyünk". erről mindig az jut eszembe, amikor Hagyma anno átküldte nekem azt az ismerjük meg egymást-os emailt és arra a kérdésre, hogy "Neked mi az életcélod?" az volt a válasz, hogy "megtanulni élni". és nekem mindig ez jut eszembe. mindigaz. akarom mondani mindigEZ. a többi gondolatomat pedig ()-be teszem. értelmes életcélokat alkotni azért nem egyszerű. persze tudom én, mindent lehet.. :)

Jamie jól elgondolkoztatott... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr994738157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása