read Me.

2012.09.11. 21:46

"jó szívvel a rohadt banánt is megesszük... :D"
e mögé sok mindent oda lehet gondolni. én pl. egy fél nap szakadtam rajta, miután megtaláltam. :D

"milyen érdekes, hogy titkon mindig annak az ellenkezőjére vágyom, mint amilyen helyzetben vagyok, emellett pedig mégis képes vagyok élvezni az adott szituációt is. azt hiszem, hogy az életcéljaim közé tartozik önmagam minél nagyobb mértékű megismerése. még jó, hogy ilyen elfogadó léleknek születtem, különben már lehet hogy felkötöttem volna magam, vagy egy diliházban ücsörögnék valahol. persze lehet hogy pont az egyik dolog generálja a másikat, és fordítva. talán ezért is keresek mindig más világokat, ahol minden szimplán csak fekete és fehér."

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr724771088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása