hülye kérdésre..

2012.09.26. 20:23

szóval csak annyit, hogy ma jelent meg 20 éve Kispálék Naphoz Holddal című albuma. ennek örömére a mostani méjnsztrím/andörgrand akárkicsodácskák újragondolták a lemezt, és ki-ki a saját szája íze szerint átalakított egy-egy számot. én pedig amikor megláttam a cikket a fészen kitéve, meg is hallgattam szépen amitől egyből beindult bennem a kismotor, azaz a véleményeződés. de mivel kicsit hosszabbra sikerült mint gondoltam, inkább nem a kommentbe, hanem ide pakoltam be. meghallgatni őket itt lehet.

nostehát.
1. a zene az jó lenne, de a Kovácsovics Fruzsina cuki hangjától összeugrik a gyomrom.. picire. -.-
2. kifejezetten tetszik. :)
3. a zene kurvajó egészen addig, amíg el nem kezdenek énekelni.. :D
4. nekem ez már túl elvont ez a zaj..
5. ennek a számnak szégyenszemre az eredetijét sem ismerem.. viszont emészthetőnek tűnik. vagy mégse....? (olyan, mintha buzik énekelnének XD)
6. eddig ez a kedvenc. meg egyébként is. :)
7. na a Hó az elég nosztalgikusra vette. :D
8. hát nem is tudom...
9. ez már csak elfogultság. meg Dido. meg nyugalom. :)
10. azt hittem hogy már nincs is több szám. kellemes meglepetés. :D
11. szintén ismeretlennnn. "álmotokban szépen táncoljatok a réten.." jelleg.
12. már megint elfogult vagyokkk. :D
13. itt pedig szimplán csak olvadunk..... o.O

napmondása.
K: -Fénymásoltatni voltam. Ott ahol laktam. Nagy Sándor utca.
Z: -Kiss József.. :D
körbe vagyok véve okos emberekkel^^

ahhoz képest, hogy a környéken egy gyilkos mászkál, egész jó. -.- :X

mondtam ma nagyanyámnak, hogy szerintem az idő gyorsabban halad, mint én. szerintem nem igazán tudott mit kezdeni ezzel az információval. csak bőszen bölcsen hallgatott. :) apropó. miért van az, hogy aki bölcs az szenilis? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr894804978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása