csak te tudod. amikor beképzelem hogy olyan mintha hajnal lenne és dolgozni mennénk és valójában nem is hazafelé visz a busz. én meg hallgatom az ébresztős zenét. :X
furcsaám, nem hagyom magam felidegesíteni mások hülyesége miatt. SENKINEK. akkor sem ha folyvást félbe szakítanak, és akkor sem ha reszketek mint a nyárfalávél. szétestünk..
hétfő van és sok minden volt ma kurta-furcsa. M röhögött az Amelie-n, sírtunk nevettünk bosszankodtunk, húzogattam a vállam. továbbra is vállalom hogy hülye vagyok. ha megszakad a szívem akkor is. most pedig gyertek keblemre. :)
azóta is "csend van, kertek alól szállt fel az éjjeli hold."
ma sziporkázom, tényleg egy buborékban ücsörögtem, szeretlek Siemens! :D
próbáltam magam letargiába taszítani, de nem sikerült. velem van a baj ugye? :D
minden eszembe jut, ma csak lebegtem, akarom mondani zuhantunk mint Félix. > + < = x

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: deeP.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr754851051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása