tükör vagyok.

2012.10.19. 19:01

"Az árvalányhaj védett növény, nem hentergünk benne." Mi a magyar? :)
kell kell kell, MINDEN kell, add tovább!. zseniális, mivagyok. matte helyett Mette. "nembajhanemérted"-ből "leszaromhanemérted". össze-visza vagyok, négy nap pihenés, addig felejtünk. mindent, ami kell. :)
ma úgy voltam hogy nem akartam találkozni SENIKVEL, aztán odafelé nem így lett, visszafelé meg kerülőúton jöttem, akkor már félig sikerült, csak néhány gyerek jött, rámköszöntek. nééééééni! :D az nemvagyok. tompa aggyal gyógyszertárba menni az nagy fííling, én is tutira hülyének néztem volna magam a sok idegen miatt.
begubózom mint Anthony, a külvilág cselekedeteni alapján..... megint Grecsót meg csilit olvasunk egyszerre, ez az igazi dimenzióváltás! :D
a mondatok végei homályba vesznek, nem tudok figyelni semmire, kérem ne haragudjon rám senki. néha ettől rettegek.-.- lehet hogy nem az lesz a sorsfordító amire én gondoltam. ülünk a fazékban és párolódunk szépen a saját levünket is beleértve. :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr484858625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása