összeugrás.

2012.10.24. 19:43

én vagyok a gombszaggató életművész, aki centrifugáLás közben bedarálja a gombokat. komolyan, félek attól a masinától attól függetlenül hogy vonzódom hozzá, pedig annak idején az enyém volt és használtam is sokat, most meg itten bénázok.-.- namindegy ha már mosógép az nemüzemel mert bedöglött uff.
majd szólok a Cefrének hogy dörzsöljön végig a nyelvével, aztán majd ruha sem kell tiszta. :X neki bezzeg könnyű. :D
bennem meg már csak az a két KV tartja a lelket ami ellen annyira lázadtak ma az odabent élők. jameg a zöldtea♥. nem akar valaki aludni helyettem úgy, hogy nekem is jó legyen?

a mai nap tanulsága: ijedős macskával az öledben NE TAPSIKOLJ! :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: köszi

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr604868129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása