látom-ás.

2012.11.06. 20:59

örök kérdés=vén dilemma.
miért kéne nekem naponta 653492 milliószor átöltöznöm?
hogy van az, hogy engem az emberek mégis szeretnek?
dühöngő szociopata.. :D
ma voltam itt-ott. találkoztam néhány emberrel, csak az volt a gondom, hogy pont azokkal nem tudtam néhány percnél többet beszélni, akiket a lehető legritkábban látok.. Mrc, durva hogy mennyire más, mint a benti. mert ha az egyszer kinyitja a száját, akkor abból ömlik a sz*r. ugye milyen kedves vagyok? :)
senkisem nem elhanyagolható.
Hagyma iz in dö júeszéj♥
már csak 3 nap.^^

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: huss

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr364894266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása