hol is kezdjük? gyűjtöm az élményeket ha már eddig nem sikerült ma munka közben/helyett..-.-
bréking: SZERELMES vagyok. nem kibe, hanem MIBE. vivát egoizmus. XD (moáFBadatlapp.:X)
elhatároztam, hogy ma korán le fogok feküdni. kíváncsi vagyok hogy mi lesz belőle, mert nagyon szeretném ha így lenne. azt hittem, hogy a kialvatlanságból adódóan ma kib*szott morcos leszek, és k*rvasz*r napom lesz, de nemígylett. szóval akár elégedett is lehetnék,
mégsem vagyok az. má tisztára megbetegítenek azzal, hogy soha nem lehet örülni semminek, mert minden milyen rossz, és hogy egyre rosszabb, és már tényleg az van hogy az ember kinyitja a száját és akaratlanul is ömlik belőle a sz*r. ez a társadalom hangulatának a visszatükröződése. minden rossz, ami jó az csak hamis lehet, tehát valójában az is sz*r, és mindenki ezt a f*st akarja lenyomni a torkunkon. ha megpróbálod ebből kivonni magad, akkor egyből ki/le vagy nézve, nemisérdekel. elegem van a negatív hozzáállásból.-.- hol a hiba? sokszor eszembe jut az, hogy lehet hogy nem jó korba születtem. esetleg nem jó helyre. és én egyébként csak meg se szólaljak. minden mindegy, élünk mint Marci, lehet hogy túlságosan beskatulyáztam magam. :X vakvágány.
a férfiak mind tuskók. kivéve n-3 személyt.
hiányzol.-.-
rájöttem, hogy nem is gonosz vagyok én, hanem csak realisztikus.:D
ma fölém állt (és még kérdezett is!) egy olyan ember, akivel röpke fél év alatt mióta ott vagyok még egy k*rva szót nem beszéltem. és úúúúúgy égett a fejem közben, hogy még jó hogy nem látta senki...:S :D
nemérti azt, hogy FÖLDID? XD
a hét vicce: hogy köszön a guminokedli? csáummmmmmmm.... XD
miért van az, hogy egyik végletből a másikba esünk, egyszer véresen komoly vagyok, másszor pedig véresen komolytalan. az utóbbi állapot a jobb. :3
na és az miért van, hogy amikor éppen eszem(ahelyett hogy írnék) csak úgy pörögnek a fejemben a leírandó dolgokk, amikor pedig lehetőségem lenne megörökíteni őket, akkor nem jut eszembe SEMMI... tudom, hülye vagyok. azok is maradunk. mileszígy?
képzeljétek, találtam ma egy oldalt... avagy várom hogy kössön az ujjamra a lakk. :D szóval a srác oda járt suliba ahová én, csak nem akkor amikor én, és az anyja ott tanított a suliban, csak engem nem tanított, mert én sohasem tanultam franciául, kivéve egyszer, amikor kezdő angol helyett csak kezdő franciát tudtunk felvenni, de ez meg már nem is akkor volt, hanem fősulin, nademindegy. :D
hagyjál, most éppen sziporkázom.-.-
mondom én, hogy ANNYIRA gonoszak vagyunk....XD avagy olyan kövér, hogy már nem is hasonlít önmagára...XD ennyire durva dolgokat láttam én tegnap este. de nem szabad szólni, nehogy bárki megsértődjön..:) van akivel jóban vagyok^^
jaés grEffitis, és láttam a képeit és kurvajók és ennyi. :X
jaés én meg mosni akartamma mert már csak 2! nap. van.^^
igaz még moshatok. milyen jó hogy most lakkoztam körmöt. :D
csetelünk magunkkal, bár mostanában meglehetősen sok levelet kapok amire válaszloni kell. valahogy eszükbe jutottam^^. tiszt.kiv.:)
le fogok merülni, mint egy nyugdíjas. mondom hogy mindent leírok amit mondasz. úgyhogy vigyázz a szádra hé! van aki örül hogy dolgozhat, és nem csak a golyókon kopnak a körmei. ugyehogyúúúúúú? :D
szóval az van, hogy ma beleszédültünk a dolgokba, és legalább egy szempontból rendes napom volt azon túl, hogy egyébként rendetlen napom volt és olyan álmos voltam reggel hogy nem volt kedvem leszállni a buszról, meg délután sem. pedig akkor már hazafelé jöttünk ugye. tigris-tigris-oroszláán.
na megyek már innen inkább mert már elegetek van. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr864895781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása